27 Kasım 2015 Cuma

Piknik yapmaya giden kari koca orada sikiş yapti

Güzel orospumu o kadar sert bir şekilde sikiyordum ki araba içerisinde, neredeyse araba devrilecek bir hale gelmişti. Tabii bu durum beni daha fazla azdırdı ve ben de daha sert bir şekilde hiç korkmadan o güzel amı sikmeye devam ettim. Ben 43 yaşında evli birisiyim. Geçenlerde benim dükkandan çıktım, işim var, arabama bindim, çalışmıyor. Önemli de işim, mecburen otobüse binecem. Gittim durağa. Otobüs de geldi. Bindim. İçerisi dolu, ayakta gidiyoruz bakalım. Yukarıdaki askıdan tutmuşum. Önümde ki koltukta da bir hatun oturuyor. Bana bakışlarını hissettim, çaktırmadan çaktırmadan bakıyodu. Neyse, pek de ilgilenmedim. Derken hatun yavaş yavaş bana yaslanmaya başladı. Yaslanıyo derken kolunu çaktırmadan bacaklarıma dokunduruyor. Hani ben ayaktayım o da koltukta ya. Ulan dedim, bu hatunda iş var. Tepki veremiyorum ki millet çakacak davayı. Derken hatun işi ilerletti. Omzunu dokundurmaya başladı sikime… Sikim kalkmaya başladı otobüsde. Ben bu durumda bir şey yapmalıydım. Aklıma cep telefonu geldi. Cebimden çıkarttım telefonumu. Kendi numaramı yazdım ekrana, sonra saldım kolumu aşağıya. Hatun anladı tabi, o da çaktırmadan aldı telefon numaramı. Neyse ben Tuzla’da indim. Aradan 20dk. sonra hatun aramaz mı? Offf, tanışmak istiyormuş hanımefendi. Telefonda abartmiim, bi yarım saat konuştuk herhalde. Buluşma olayını ben yarına salladım tabi. O gün başka hiç konuşmadık. Akşam eve geldim, herşey yolunda… Ertesi gün oldu. Sabah erkenden kalktım, hanıma arabayı ustaya götürcem dedim. Akşama da dünden yarım kalan işlerimi halledecem dedim. sabahtan çıkar çıkmaz arabayı ustaya götürdüm. Az bi işi varmış hergele ondan çalışmazmış. Ama olaya bak, hatunla tanışmama vesile oldu diyom içimden. Neyse akşam 5 gibi telefonlaştım yine hatunla, buluşmaya gidiom, hanıma telefon ettim arkadaşlarıyla komşudalar, ev işi de tamam. En sonunda Hatunla gözden ırak bi kafede buluştuk. Üstüne özenli kıyafetler giymiş anlaşılan, konuşmaya başladık. Ulan aklıma da gelmiyor değil hani, bi tanıdık gören olsa siki tuttuk valla. Zaman geçti biraz, canımız sıkıldı mı kalkalım mı dedim. Hatun da olur dedi. Atladık benim arabaya. Olaylar başlıyor ha dikkat…. Araba kullanırken sağ elim genelde vitesde olur hep, hatun başladı elimi okşamaya, ben dururmuyum, elimi attım bacağına okşuyorum. Bakışlar hareketler değişti… Ben de zaten gördüm bu ateşi de, bol ağaçlık piizz yere götürüyom hatunu.. araba kullanırken hatun azdı iyice, elimi bacaklarından amcığına doğru kaydırıyom. baktım külodu ıslanmış hafiften, nefes alışverişleri sıklaştı. tam elimi okşarken bıraktı, birden sikimi kavradı pantolonumun üstünden okşuyor…sabret kız dedim, az kaldı, kaza yaptıracan şimdi dedim. eh nihayet vardık, sote bi yere çektim. başladım öpmeye, tuttum çektim kendime, o da abandı üstüme. pantolonumun kemerini çözdü, fermuar falan filan, sikimi tuttu, off o ne okşuyor öyle zevkten dimdik oldu sikim. durur mu, başladı ağzına almaya, boğazına kadar sokup çıkartıyor, emiyor, dişlerini hissettiriyordu, sikim ağzında, taşşaklarım elindeydi. Arada bir yer değiştiriyordu. Taşşaklarım ağzına sikim eline geçiyordu. Hatun iyicene dellendi. Koltukları aldım geriye, yatırdım iyice. Hatunu oturttum kucağıma. O da aldı sikimi soktu amcığına, zaten sırılsıklam olmuş, yağ gibi kaydı girdi içine. Hatunun derinden bir oooohhh sesiyle başladı sikim içine gidip gelmeye. Hatun başladı inlemeye, sikim her girdiğinde daha hızlı daha hızlı diye inliyordu. Pozisyon değiştirmek istedim ama arabanın içinde zor. Yüz üstü yatırdım, soktum önden amcığına. göğüsleri ağzıma giriyordu. Ben de onları emiyordum. Göğüs uçları füze gibi olmuştu zaten. ben emdikçe daha çok irileşiyordu sanki. Sonra köpek gibi domalttım hatunu. Benim arabada iş bitiriyoz ya, piston kolu gibi sokuyom çıkartıyom hatuna. silindir gibi giriom çıkıyom. hatun zaten pert oldu. kolunu kıpırtadacak hali kalmadı. en sonuna geldim ben de, sikimi çıkarttım, hatunun sırtına boşlattım.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil